|
|
În contextul creșterii zilnice a riscului epidemiologic de infectare cu virusul Covid -19 și, ca urmare a decretării STĂRII DE URGENȚĂ pe întreg teritoriul țării de către Președintele României, conform cu dispozițiile Ordonanța de urgență Nr. 1 / 1999 privind regimul stării de asediu și regimul stării de urgență, începând cu data de 17 martie 2020 și până la dispunerea unor alte măsuri guvernamentale, pentru protejarea TUTUROR – beneficiari ai seviciilor publice și angajați ai DJC Buzău – se suspendă activitatea de Relații cu Publicul la sediul instituției, urmând ca aceasta să se facă DOAR prin: Telefon: 0238/723050 Fax: 0238/723050 E-mail: djcbuzau@ gmail.com Corespondență poștală:Buzău , Bld.N.Bălcescu, nr.48. Menționăm faptul că, activitatea instituției se va desfășura normal în interiorul programului de lucru (Luni – Joi: 08:00 – 16:30, Vineri: 08:00 – 14:00), evitându-se doar contactul cu publicul. Apreciind cu maximă responsabilitate evoluția pandemiei Covid – 19, în sensul faptului că fiecare dintre noi – petent/beneficiar sau funcționar public – poate fi oricând expus contaminării cu acest virus, în pofida tuturor măsurilor preventive dispuse în acestă situație, măsura luată reprezintă o dovadă a grijii și respectului datorat fată de colaboratorii, beneficiarii, publicul nostru și, față de noi înșine.
DEPUNEREA DOCUMENTAȚIILOR PENTRU ȘEDINȚA COMISIEI ZONALE AMONUMENTELOR ISTORICE SE VA FACE ÎN FORMAT LETRIC CÂT ȘI ELECTRONIC. |