DIRECTIA JUDETEANA PENTRU CULTURA BUZAU

     ANUNT IMPORTANT - ÎNCEPÂND DIN DATA DE 10 MARTIE 2025, BIROUL DE DEPUNERE A DOCUMENTAȚIILOR ȘI/ SAU SOLICITĂRILE ADRESATE DIRECȚIEI JUDEȚENE PENTRU CULTURĂ BUZĂU, SE FAC LA CENTRU MUZEAL I.C. BRĂTIANU, SITUAT PE BD. NICOLAE BĂLCESCU , NR. 40, în intervalul orar 9:00 – 15:00.

                              

CE TREBUIE SĂ ȘTIȚI DESPRE
NOUL CORONAVIRUS

              În contextul creșterii zilnice a riscului epidemiologic de infectare cu virusul Covid -19 și, ca urmare a decretării STĂRII DE URGENȚĂ pe întreg teritoriul țării de către Președintele României, conform cu dispozițiile Ordonanța de urgență Nr. 1 / 1999 privind regimul stării de asediu și regimul stării de urgență, începând cu data de  17 martie 2020 și până la dispunerea unor alte măsuri guvernamentale, pentru protejarea TUTUROR – beneficiari ai seviciilor publice și angajați ai DJC Buzău – se suspendă activitatea de Relații cu Publicul la sediul instituției, urmând ca aceasta să se facă DOAR  prin:

     Telefon: 0238/723050

      Fax: 0238/723050

      E-mail: djcbuzau@ gmail.com

      Corespondență poștală:Buzău , Bld.N.Bălcescu, nr.48.

Menționăm faptul că, activitatea instituției se va desfășura normal în interiorul programului de lucru (Luni – Joi: 08:00 – 16:30, Vineri: 08:00 – 14:00), evitându-se doar contactul cu publicul.

Apreciind cu maximă responsabilitate evoluția pandemiei Covid – 19, în sensul faptului că fiecare dintre noi – petent/beneficiar sau funcționar public – poate fi oricând expus contaminării cu acest virus, în pofida tuturor măsurilor preventive dispuse în acestă situație, măsura luată reprezintă o dovadă a grijii și respectului datorat fată de colaboratorii, beneficiarii, publicul nostru și, față de noi înșine.

 

          DEPUNEREA DOCUMENTAȚIILOR PENTRU  ȘEDINȚA COMISIEI  ZONALE  AMONUMENTELOR ISTORICE SE VA FACE ÎN FORMAT LETRIC CÂT ȘI ELECTRONIC.

  
FI PREGATIT 248x120

 

poca banner mai200px     apel 112 40332000